Geschiedenis

Op onderstaande tijdlijn kunt u zien wat de stichting Pro Mundo op welk moment qua projecten heeft ondernomen.

2016 – Heden

—> Terug naar Malawi. Na een inzamelingsactie met Dok12 en de Josephschool hebben we een totaal natuurvriendelijke water installatie neer kunnen zetten.
—> Een pers gekocht om zonnebloemen te persen en olie te verkrijgen.
—> Eenden gekocht voor de vrouwen in het dorp die hier van kunnen profiteren door eieren en vlees te kunnen fokken en te delen met meerdere vrouwen.

2012

—> Malawi, door het probleem met water is het mango project niet helemaal van de grond gekomen.
—> Een begin gemaakt aan het kweken van zonnebloemen, mest gekocht en andere benodigdheden voor het groeien van de bloemen.

2011

—> Terug naar Malawi waar het mango project ondertussen een goede start aan het mango project is gemaakt.

2010

—> Terug naar Malawi om te kijken hoe we de vrouwen in Nsaru konden helpen en het begn gemaakt van een eerste mango project te starten.

Februari 2009

—> Eerste reis naar Malawi.
—> OriĆ«ntatie wat er evt voor Pro Mundo te doen was en eerste toevallige ontmoeting met Richard Jackson.

November 2007

—> 5 maanden naar Nepal
—> Ontmoeting met Gaurav en Kanchan en besloten ze naar school te helpen.

Oktober 2007

—> Oprichting Stichting Pro Mundo